Оплата/доставка
Доставка:
- поштовими компаніями Нова Пошта, Укрпошта;
- замовлення надсилаються щодня (Укрпошта 2 рази на тиждень при 100% оплаті);
- вартість послуг доставки та післяплати розраховується згідно з тарифами перевізників та оплачуються покупцем;
- для товарів з безкоштовною доставкою (додатково вказується в описі) вартість послуги «накладений платіж» оплачується покупцем;
- при оформленні замовлення через каталог PROM.UA для деяких товарів активна безкоштовна доставка;
- товар можна забрати самостійно з точки самовивозу до м. Києва (за попереднім погодженням);
- товари, які потребують налаштування та тестування (системні блоки, ноутбуки, моноблоки) відправляються протягом одного-двох днів після підтвердження замовлення, на прохання покупця можуть бути відправлені в прискореному режимі без проведення деяких процедур;
- трек-номер посилки надсилається на запит;
- упаковка товару виконується продавцем** без використання пакувальних матеріалів перевізників, що значно зменшує вартість доставки;
* підтвердженим вважається замовлення оформлене через послугу ПРОМОПЛАТА, з внесеною передоплатою або сплачений повністю (в т.ч. «промоплатою») до 15г поточного дня, за винятком неділі та святкових днів.
** наша упаковка найкраща - отримано багато позитивних відгуків.
Оплата:
- на банківську картку (ПриватБанк, Монобанк);
- на розрахунковий рахунок ФОП
- безпечний та зручний спосіб оплати «Пром-оплата»
- накладений платіж (при отриманні замовлення) доступний лише після передоплати у розмірі 200грн;
- готівкою у точці видачі у м. Київ після погодження дати та часу видачі;
Основні вимоги та правила оформлення замовлень:
- вартість одного чи кількох товарів повинні перевищувати 200грн;
- НАКЛАДЕНИЙ ПЛАТІЖ БЕЗ ПЕРЕДОПЛАТИ НЕДОСТУПНИЙ, крім виняткових випадків (за домовленістю тощо);
- обов'язковими для заповнення є поля: ПІБ, номер телефону, повні реквізити для відправки та ел. адреса;
- після оформлення замовлення на підтвердження з Вами зв'яжеться наш менеджер (в робочий час), використання месенджера Viber за номером, вказаним у замовленні, значно прискорить та полегшить комунікацію;
- видача товару з точки самовивозу доступна лише після погодження, багато товарів знаходяться на віддалених складах і потребують часу для переміщення;
- термін гарантійного обслуговування вказується в характеристиках товару чи описі;
- якщо термін гарантії не вказано, то дається 10 днів (з урахуванням часу пересилання) на перевірку працездатності;
- у разі повернення товару, незалежно від причини, у тому числі за гарантією, вартість транспортування оплачує відправник;
-товари з терміном гарантії або часом перевірки повернення та обміну не підлягають;
- товари з явними, заявленими дефектами поверненню та обміну не підлягають, відправляються лише після оплати 100% вартості;
- дзвоніть, пишіть і ставте питання за вказаними телефонами з 9.00 до 21.00 пн-сб, у чаті та месенджерах 24/7;
- продавець не несе відповідальності за електричну та механічну сумісність товарів з пристроями покупця;
- наявність/відсутність драйверів, підтримки та ін. перевіряйте на сайтах виробника за вказаною назвою/моделлю товару;
- уточнюйте стан і наявність товару ДО оформлення замовлення.
Вдалих покупок!